tiistai 17. huhtikuuta 2012

i'm gonna live my life


my girl ♥

matsku ja ronja ♥

Matildan eli matskun oon tuntenu kohta vuoden :) tutustuttii viime kesänä kesäleirillä. mut se aika tuntuu kymmeneltä vuodelta !! yks mun parhaimmista ystävistä ♥ osaa kuunnella ja lohduttaa sillo ku tarttee :) aeevan ihana tytsy !!!!!!!! ja hauskaa seuraa ♥ tärkeä !

mira ♥

Mirden oon tuntenu sellaset kolme vuotta :) tietää musta varmaan kaiken !! meil ei enää oikee oo aikaa toisillemme,
 mutta tärkeä ihminen on mulle silti ♥ oltiin parhaita kavereita pitkään, mut sit kaveriporukat vaihtu ja samassa koulussa ollaa
mut ei oikee vapaa-ajalla enää nähä ): ihana, luotettava, hauska ja höppänä ystävä ♥

marjo ♥

Marden kanssa tunnettu sellaset vajaat 7 vuotta, oltii ala-asteel rinnakkaisluokil, mut vast tos vuos sitte ruvettii
juttelee enemmä (: ja nyt samal luokal ollaa ! ihana kaunis tytsy ♥ hassu tyhmeliini :)

emilia ♥

Empunkin kanssa tutustuttiin viime kesänä leirillä :) nyt ollaan samal luokal :) emilia on paras ♥ se on mun tuki
ja turva. olkapää jota vasten voi itkee ku kaikki on huonosti ! todellaki yks mun parhaimmista ystävistä ♥
erimielisyyksiä tulee, mut nehän vaa kuuluu asiaan ;)

ronja ♥

Ronjan kanssa tutustuin viime kesänä siellä kesäleirillä ! siis emppuun matskuun ja ronjaan tutustuin kukkiksessa ! :Dd
ronja on ihana hullu sekopää ♥ jolt ei kyllä ideat lopu kesken ... ;) omistaa ihanan tyylitajun ! on mun yks parhaimmista kavereista sekin ♥

oona ♥

Oonaan tutustuin vasta nyt seiskan alussa ! ihana pikkune ♥ ei vapaa-ajalla sillee nähä ikin, mutta koulus senki edestä :)
todella ilonen persoona !!! 
emma ♥

...Emsu ♥ oon tuntenu sellaset 7 vuotta :) keksii aina hulluimmat, tyhmimmät ja hauskimmat ideat/jutut....
höpsö ! kaunis ja ihana :) ihana persoona, ja tykkään sen tyylitajusta ;) tärkeä ihminen on ♥
 yksi parhaimmista ystävistä hänkin hullu sekopää !!

♥ katri julia nea

Katri on mukava :) tunnettu ehkä 1-2 vuotta :) nyt ollaan samassa tanssissa ! nätti ja mukava ♥

Julian kanssa ollaan tunnettu joku 7 vuotta, mut kunnolla ruvettii juttelemaa vast joku vuos sitte tanssissa :) söpö hauska ja mukava ♥

Nean oon tuntenu jonku yli vuoden :) tanssissa tutustuttii ♥ ihana, hauska ja kaunis !! 

siinä oli frendipostaus !! byee

♥:llä Netta



1 kommentti: