tiistai 3. huhtikuuta 2012

a day without rain


no make-up

the eye

pimputin
kaks sorsaa lätäkössä

raeruohoni itävät !!

leiriydyin leon telttaa

pulla

cross

all what i need is love

meikkejääääääääääääääää

luomivärejääääää

olin koiralenkillä 

?

riehuvat apinat

lenni hyökkäää

moi täs mä, ja en osaa hymyillä

duck




En jaksa kirjottaa, joten siinä teille vaa kuvia. Ja video, jonka laatu katos jonnekki ..... Kuvasin sen siis tänää ku olin koiralenkillä :D joo tästä päivästä, koulua 9.00-15.45. kaks vikaa tuntii oltii kirjastos kuuntelemas jtn sössötystä .... TYLSÄÄ OLI
sitten kävelin tanssii .. ja tietty se oli peruttu. PIKKASEN ketutti ... !!!!!
nii sit lenni on meillä :) keltane labbis, se on vaa hoidos :) 
 .... mun aivot käy vähä hitaal <: 
ehkä en vaivaa teiän aivoja enempää näil mun kirjotustaidoil !

byee

♥:llä Netta

2 kommenttia:

  1. tosi ihania kuvia ja muutenki tää sun blogi on tosi kiva (:

    http://storyofmylifemia.blogspot.com/

    VastaaPoista