lauantai 24. maaliskuuta 2012

sup guys

SIINÄ TEILLE VIDEO !!!!!! ja joo nyt ei ole perjantai, mut kuvasin ton 2 viikkoo sit perjantain mut ku tää kakka ei antanu lataa sitä :) ja kuulumisia voisin kertoo sen verran, että tänää kävin yheltä ottaa napakorun !! dong ja äiti oli mukana :) dong piti mua kädest ♥ en ois muute uskaltanu :D sit dong tulee meille viel yöks tänää :)

siinä se on ♥
Sattu se neulan tunkeminen iha mukavasti mut ei se kestäny ees kauaa !!!!!! oon ylpee itestäni :)
Pahoittelen vielä videon viivästystä, sepauksiani ja laatua ! heipsuliveei !

♥:llä Netta

7 kommenttia:

  1. mä en ees tienny et osaat piirtää noin hyvin !! :oo oot iha sika hyvä, ja ihana tää video (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tosi hyvin piirränkin .. :DD kunhan aikani kuluks :):) ja kiitos !

      Poista
  2. pikkase oot taitava piirtää! sä tosiaa sait ton korun, ihanan näköne♥ näytät mulle sit harkois :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo en ole :D:D:D mut jeejee kiitos (: joo näytän ! laitan salee jonku napapaidan ettei se koru jää kii :)

      Poista
  3. olen ylpeä sinusta, olet tosi taitava, sanoo mummi vanhus <3<3

    VastaaPoista
  4. äiti vanhus juuri sai opastusta, miten tänne postaillaan.....

    VastaaPoista