tiistai 6. maaliskuuta 2012

fucked up

karkkipallerot, jotka tuunasin ...

mäkkäri

kissani ♥


SORGENJORGEN ku en oo kirjotellu pitkää aikaa ! noi kuvat on tässä viikkojen varrelta, tai no siltä ajalta ku en oo kirjotellu. mut jos nyt kertoisin kuulumisia ... tänää on ollu aivan paska päivä ...  nomutta joo olin tanssis ja sit oon ollu vaa himas ku joku mursu. voisin olla super reipas ja siivoo mun huonee, mut ei sittenkää. laiska kun olen :) ainii ja wuhuu BILEET sain enkun kokeest 10- :) ... :D:D:D: ja ruotsistki tuli 9+ ! 

hyi mul ei oo yhtää intoo rupee tekee tota äikän tarinaa ♥ oon jo alottanu sen mut nyt en jaksa enää kirjottaa sitä ku en oo kirjottanu sitä pitkää aikaa ja voi hiivatti !!!! 
oi mulla on jo 15 LUKIJAA !!!! EDELLEENKIN SITTEN KUN SAAN 20 LUKIJAA NII TEEN SEN VIDEOPOSTAUKSEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 en ees tiiä lukeeks tätä kukaaa.....

TONNE ALAS KOMMENTOIKAA JOS LUETTE BLOGIANI JA EHDOTUKSIA VIDEOPOSTAUKSEEN !!!!! :):):) love you guys ♥

♥:llä Netta

2 kommenttia: